Ситуация
Пятница, 17.05.2024, 04:44
Приветствую Вас Гость | RSS
 
Главная РегистрацияВход
Меню
Приемная
Общественная приемая
Разделы новостей
Украина [4302]
Крым [1368]
Новость дня [17.05.2024]
Сегодня материалов нет.
Партнеры
Наш опрос
Выполнит ли Янукович В.Ф. свои предвыборные обещания после инаугурации?
Всего ответов: 91
Главная » 2009 » Июль » 6 » Эксклюзивное интервью Яценюка.
Эксклюзивное интервью Яценюка.
13:32

Першим, хто відкрито заявив про підготовку масштабних фальсифікацій на президентських виборах через ухвалення нової редакції "Закону про вибори президента" - був Арсеній Яценюк. Лідер "Фронту змін" переконаний - цей законопроект є продовженням кулуарної співпраці "БЮТ" та частини Партії регіонів з метою позбутися конкурентів на виборах і поділиди можуть вибирати президента. Парламент, а не політична змова чи конституційна змова, яка вже робилася і далі продовжується, - вони далі намагаються через різного роду законодавчі ініціативи фактично вкрасти вибори.

І фактично вже заготовлена і в першому читанні прийнята сама масштабна фальсифікація, через контроль парламентських фракцій над усіма - більше ніж 33 тисячі - виборчими комісіями. Парадокс в тому, що парламент, а точніше, фракції, які представленні в парламенті, вирішили, що вони мають право - абсолютну більшість у всіх виборчих комісіях, і вже не грає ролі - хто кандидат, якій кандидат, і чи взагалі буде представлений той кандидат в виборчій комісії... жодна виборча комісія контролюється виключно представниками парламентських фракцій, а кандидати десь в стороні.

Ви зараз посилаєтеся на новий принцип формування виборчих комісій, який передбачає нова редакція закону про вибори президента, що вже пройшла перше читання у ВР, хто є  автором цієї ідеї?

Ну, автори ті самі, що планували зміни до української Конституції - це ПР, БЮТ і ще один з представників НУ-НС. Я думаю, дуже просто, коли парламент приймав ці зміни, депутати просто не прочитали, за що  вони проголосували, вперше в історії України парламент повністю втручається у виборчий процес президента, і ті кандидати в президенти, які не мають фракції в парламенті, вони будуть позбавленні права захистити результати виборів. Тут складається ситуація, коли неважливо, хто голосує, а важливо, як підрахують, а для того, щоб правильно підрахували, треба мати повний контроль над комісіями. А потім виборчим дільницям, де результат не буде влаштовувати, там просто комісія не буде збиратися і таким чином результат не буде врахований в цілому в результатах голосування загальнонаціональному.

Ви зараз кажете, що авторами цих змін до закону про вибори президента є БЮТ та ПР. Чи не дає це підстави стверджувати, що співпраця між двома цими політичними силами фактично не припинялася?

Я про це говорив не один раз, зрозуміло, що зміни до Конституції, або так званих конституційних... хунта, яка планувалася, вона має своє продовження. Не вдалося взяти під контроль виборчий процес безпосередньо в стінах парламенту, де президент обирався би народними депутатами, а точніше, не народними депутатами, а двома політичними силами, які контролюються декількома олігархами.

Прийняли рішення дещо стабілізувати ситуацію, зімітували загальнонаціональні народні вибори, але фактично незалежно від результатів голосування проконтролювали цей результат через виборчі комісії, які повністю підконтрольні основним фракціям,

У цій співпраці... хто кого спокушає до співпраці - ПР до БЮТ, чи БЮТ зацікавленна у співпраці з ПР?

Мені важко визначити, хто там перший, хто там другий. Моє відчуття таке, що, скоріш за все, це базові ініціативи, які йдуть від БЮТ, але які находять підтримку в окремої частини ПР, тому що перемовини, напевно, далі продовжуються, і суть цих перемовин тільки одна - усунити будь яких інших кондидатів, вірогідних кондадатів на пост президента України і знову змоделювати ситуацію, поділити країну на двох.

А після президентських виборів буде набагато легше знову формувати коаліцію, переписувати Конституцію і знову плутати Конституцію зі статутом закритого акціонерного товариства. Вони звикли до того, Конституція вона так повина бути підлаштована під їхні безпосередні вимоги, як і 46 мільонів треба підвлаштувати під вимоги двох людей.

Оця нова схема формування виборчих комісій фактично передбачає, що більшість в них складатимуть представники тих парламентських фракцій, які утворюють коаліцію нині у ВР, то по суті вони представлятимуть інтереси кандидата в президенти Тимошенко. Якій зиск у цього в ПР, на вашу думку, адже лідер цієї політичною сили Янукович на сьогодні має вищій рейтинг підтримки у населення, ніж Тимошенко?

Ну, я сподіваюся, що для Януковича тут зиску мало, але, напевно, є якісь сили у ПР, які в цьому зацікавленні. Тому в мене заклик тільки один - заспокоїтися, піти на прямі президентські вибори, довести, хто кращій і усвідомити тільки одне - результат виборів - це результат народного волевиявлення, опустять люди бюлетень, підрахують і кожний скаже, хто за кого голосував і хто в країні буде президентом.

Цей квотний для парламентських фракцій принцип формування складу виборчих комісій, які по суті породжують нерівність між кандидатами у президенти, на Вашу думку, Ваш прогноз - чи може все ж таки статися, що ця норма збережеться, вона буде проголосована у другому читанні в цілому?

Там парадокс в тому, що там не тільки квотний принцип, окрім того, що парламентські фракції мають більшість у всіх виборчих комісіях, то ще змінили процедуру голосування. Якщо за старим законодавством рішення приймалось двома третинами, то сьогодні проста більшість, тобто що окрім того, що парламент контролює, а точніше фракції, а точніше - безпосередньо люди, які керують і контролюють фракції, то ще і рішення буде прийнято незалежно від волі інших кандидатів. Хоча той кандидат в президенти, якій не має фракції, в кращому випадку може попасти в 30% виборчих комісій, тобто його представництво буде - одна треть усієї країни, і навіть якщо ми туди попадемо, навіть якщо представник того кандидата не підпише цей протокол, протокол все рівно вважається дійсним. Це юридична пастка, це дуже хитра, дуже витончена юридична схема по масштабній фальсифікації.

Чи можна сказати що ці схеми розроблено навмисно саме для тих кандидатів у президенти, які нині не мають представництва у парламенті, не мають своїх політичних сил, адже по суті вони зараз не можуть навіть банально блокувати ВР, аби за цей законопроект не було проголосовано?

Ну звичайно, що це продовження цієї історії, що стосувалося конституційних змін, і шлях до того щоб викинути всіх інших вірогідних кандидатів, обраний найпростіший - поміняти закон про вибори, і сформувати ручні виборчі комісії.

Ви також заявляли що будете звертатися до ОБСЄ до Ради Європи, аби там дали оцінку тим змінам до закону про вибори президента України, чи зверталися вже, і власне, якої зворотньої реакції Ви від них очікуєте?

Ми повинні довести, що Україна демократична країна, і ніхто не хоче мати сфальшовані вибори, і не хоче мати штучного президента, нам потрібен обраний президент. Тому на президентській компанії звичайно повинні бути широкі місії спостерігачів і саме найважливіше це ми люди, українці, які повинні захистити своє право вибору.

Ваш такий суцільний образ в кандидати в президенти українцям відомий, з Вами особисто теж українці знайомі і по суті можна сказати, що Ви до президентської компанії готові, однак зараз лунають ідеї що до проведення разом президентських виборів одночасно достроково парламентських виборів, чи готові Ви до такого розвитку подій?

Я буду приймати участь, звичайно, у президентських виборах, але при цьому хочу зазначити, що та політична сила, яка вже практично сформована, вона буде приймати участь у всіх рівнях виборів, починаючи з виборів до сільської ради і закінчуючи українським парламентом, якщо будуть конституційні підстави для проведення одночасно і президентської і парламентської компанії, звичайно ми будемо приймати участь і будемо перемагати. Якщо вибори будуть до чи після президентської компанії - та сама ситуація. Влада ж не може буде вирішена тільки за рахунок представництва в одному органі, в ній ти нічого не вирішиш, ти повинен взяти всю повноту відповідальності, а  повнота відповідальності - це від села до стін українського парламенту,

А яка ймовірність того, на Вашу думку, що парламентські вибори дострокові відбудуться до президентських, скажімо восени?

Звичайно, така вірогідність є, тому що те, що ми сьогодні спостерігаємо в парламенті, це певний політичний пат, нічого не змінилося, фракції блокують прийняття рішень, парламент постійно знаходиться в стані фізичного протистоянні, жодної антикризової програми не прийнято, коаліція існує тільки на шпальтах газет, а фактично її немає, уряд не має підтримки. І таким чином є всі передумови і юридичні і політичні для проведення дострокових парламентських виборів, одначе реалізація цього сценарію є в край складною.

Але раніше ви казали, що було би краще, щоб парламентські вибори відбулися одразу після президентських?

Я прихильник виключно конституційних норм, тому ще раз повернуся до сьогоднішніх умов, в яких ми існуємо і живемо. В нас чітко визначена дата президентської компанії - 17 січня, в нас сьогодні немає жодного юридичного акту, який би вказував на те, чи можуть бути парламентські дострокові вибори, тому давайте пройдемо президентську компанію, якщо будуть конституційні підстави до президентської компанії, ну що ж - треба виконувати Конституцію. Якщо після президентської компанії новий президент разом, в першу чергу, з суспільством, прийме рішення про дострокове припинення повноважень Ради, тому що в цій формі Рада навряд чи зможе бути ефективною, вона немає кандидатури від суспільства... Тому я думаю, що ми гідно пройдемо і парламентську компанію, і встановимо в країні керованість державою і врятуємо країну.

Давайте зараз повернемося до президентських виборів, як Ви сказали вони чітко відбудуть 17 січеня. Вашу роль в президентській компанії  Тимошенко оцінила як технічну, вона Вас буквально назвала технічним кандидатом, що ви можете відповісти на це?

Ну, я, по перше, хотів би звернутися до всіх учасників майбутніх президентських перегонів: як би ми не відносилися один до одного, які  у нас не були стосунки, але ми принаймі повинні особисто хоча би показувати що ми поважаємо один одного. Я не буду вести президентську компанію - хто гірший, я буду вести президентську компнію - хто кращій, тому не буду вдаватися до жодних чи то особистих образ чи то особистих оцінок

На який результат Ви  розраховуєте на президентських виборах?

Ну, я не приймаю участі, я перемагаю,

Чи може статися так, що Ви підтримаєте одно з інших лідерів президентської гонки, в обмін, скажімо, на прем'єрську посаду?

Це ж не ринок, тут не може бути торгів, це торги людьми, довірою людей. Ну якій тоді з мене політик, ну тоді з мене стандартний український політик, коли основне, щоб ти собі знайшов тепленьке місце, і використав людей при цьому, щоб забезпечити собі майбутнє. Я ні з ким ні про що домовлятися не буду

Після президентських перегонів об'єктивно новий глава держави зобовязаний, я підкреслюю - це його прямий конституційний обовязок, найти спільну  мову щодо ключових національних пріоритетів з основними політичними гравцями, і я усвідомлюю те, що після виборів треба буде шукати союзників.

Союзників не персонально, а союзників ідеологічно, які об'єднані однією метою - майбутнє України.

Подробности-ТВ

Категория: Украина | Просмотров: 457 | Добавил: situation | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Вход
Поиск
Реклама
Погода
Курс валют
Украинских гривен Украинских гривен
ЕВРО(EUR)//-//
Курс Российского Рубля Информер(RUB)//-//
Доллар США(USD)//-//
Статистика
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Copyright Ситуация © 2024
Сайт управляется системой uCoz