Ситуация
Пятница, 26.04.2024, 12:24
Приветствую Вас Гость | RSS
 
Главная Приемная С.В.ВасиленкоРегистрацияВход
Меню
Приемная
Общественная приемая
Категории каталога
Пресс-центр [89]
Новость дня [26.04.2024]
Сегодня материалов нет.
Партнеры
Наш опрос
Выполнит ли Янукович В.Ф. свои предвыборные обещания после инаугурации?
Всего ответов: 91
Главная » Приемная С.В.Василенко » Пресс-центр

Законотворческая деятельность Сергея Василенко
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА До проекту Закону України "Про внесення змін до деяких законів України (щодо відомчої реєстрації транспортних засобів)” 1. Обґрунтування необхідності прийняття акта Проект Закону України "Про внесення змін до деяких законів України (щодо відомчої реєстрації транспортних засобів)” (далі – проект Закону) розроблений на виконання вимог протоколу № 3 від 13.05.2010 р. засідання Урядового комітету з питань національної безпеки, оборони, правоохоронної діяльності та роботи підприємств військово-промислового комплексу, з урахуванням позицій заінтересованих державних органів викладених на міжвідомчих нарадах у зв’язку з необхідністю врегулювання спірних питань щодо реєстрації транспортних засобів. Відповідно до вимог Законів України «Про внутрішні війська Міністерства внутрішніх справ України», «Про правові засади цивільного захисту», «Про Державну спеціальну службу транспорту», «Про Державну прикордонну службу України», «Про Державну службу спеціального зв’язку та захисту інформації України» на визначені центральні органи виконавчої влади, спеціальні формування, військові формування та правоохоронні органи, покладається охорона та оборона важливих державних об'єктів, участь в охороні громадського порядку та боротьбі із злочинністю, конвоювання заарештованих і засуджених, охорона підсудних під час судового процесу, переслідування і затримання заарештованих і засуджених осіб, які втекли з-під варти; охорона дипломатичних представництв і консульських установ іноземних держав на території України, захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного, природного і військового характеру, участь у заходах територіальної оборони, а також міжнародних рятувальних та інших гуманітарних операціях, забезпечення стійкого функціонування транспорту в мирний час та в умовах воєнного і надзвичайного стану. У цих підрозділах в постійній експлуатації та на тривалому зберіганні знаходиться велика кількість спеціальної автомобільної техніки та обладнання, пожежна та аварійно-рятувальна техніка і оснащення, призначене для охорони громадського порядку, перевезення заарештованих і засуджених, гасіння пожеж, ліквідації наслідків аварій, повеней, землетрусів та інших катастроф техногенного, біологічного, радіаційного, хімічного або екологічного та військового характеру. На сьогодні експлуатується понад 24 тис. од. транспортних засобів, які зареєстровані та обліковуються під номерними знаками типу 9,10. Відповідно до Державного стандарту України 4278:2004 зазначеними знаками обладнані дорожньо-транспортні засоби Збройних Сил України, внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства надзвичайних ситуацій України, Державної прикордонної служби України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, Державної спеціальної служби транспорту. У зв’язку із внесенням змін до статті 34 Закону України „Про дорожній рух” та Державного стандарту України 4278:2006 „Знаки номерні транспортних засобів. Загальні вимоги. Правила застосування були не враховані зазначені підрозділи, що обумовило перереєстрацію у підрозділах Державтоінспекції МВС України на номерні знаки типу 1 транспортних засобів. Для проведення вказаних заходів транспортні засоби внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ України, Оперативно – рятувальної служби цивільного захисту, Державної прикордонної служби України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, Державної спеціальної служби транспорту необхідно знімати з тривалого зберігання та бойового чергування, що в свою чергу може призвести до зриву завдань, покладених на ці підрозділи та значних фінансових затрат. 2. Мета і шляхи її досягнення Метою розроблення проекту Закону є покладання завдань щодо здійснення контролю за виконанням вимог законодавства з питань безаварійного використання техніки, ведення обліку та розподілу номерних знаків, проведення технічного огляду та відомчої реєстрації транспортних засобів на уповноважені органи внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ України, Державної прикордонної служби України, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України та Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту. 3. Правові аспекти У даній сфері правового регулювання діють такі нормативно-правові акти: Закон України „Про внутрішні війська Міністерства внутрішніх справ України; Закон України „Про Державну прикордонну службу України; Закон України "Про Державну спеціальну службу транспорту ”; Закон України „Про правові засади цивільного захисту ”; Закон України "Про Державну службу спеціального зв'язку та захисту інформації України Закон України "Про Військову службу правопорядку у Збройних Силах України; Закон України „Про дорожній рух ”; Постанова Кабінету Міністрів України від 07.09.1998 № 1388 „Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів ”; Постанова Кабінету Міністрів України від 30.09.2009 № 1032 „Про порядок відомчої реєстрації та ведення обліку транспортних засобів Збройних Сил України. Для реалізації положень запропонованого законопроекту не має потреби вносити зміни до інших законодавчих актів. 4. Фінансово-економічне обґрунтування Прийняття проекту Закону не потребує додаткових витрат із Державного бюджету України, реалізація його дозволить заінтересованим міністерствам та відомствам запобігти значних непродуктивних витрат бюджетних коштів та не ефективному використанню існуючої матеріально-технічної бази за рахунок перерозподілу ПЄОМ та засобів зв’язку. За орієнтовним розрахунком потреба у державних коштах, які необхідні при реєстрації техніки внутрішніх військ МВС, Державної спеціальної служби транспорту, Державної прикордонної служби, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації та МНС України у ВРЕР ДАІ, Держгірпромнагляду та Держтехнагляду складає 37,9 млн. гривень. Водночас, потреба у державних коштах, які необхідні при відомчій реєстрації техніки відповідних військових формувань і правоохоронних органів складатиме 5,4 млн. гривень. Отже, сума можливої економії бюджетних коштів у разі прийняття цього законопроекту становитиме майже 32,5 млн. гривень. 5. Позиція заінтересованих органів Проект Закону розроблено разом із спеціалістами заінтересованих міністерств та відомств України. 6. Регіональний аспект Проект Закону не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць, не впливає на регіональний розвиток. 7. Громадське обговорення Проект Закону не потребує громадського обговорення. 8. Запобігання корупції У проекті Закону відсутні правила або процедури, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень. 9. Позиці соціальних партнерів Проект Закону не стосується соціально-трудової сфери. 10. Прогноз результатів Прийняття запропонованого проекту Закону дозволить заінтересованим міністерствам та відомствам запобігти значних непродуктивних витрат бюджетних коштів та не ефективному використанню існуючої матеріально-технічної бази. Крім того, надання внутрішнім військам МВС України, МНС, Держприкордонслужбі, Держспецтрансслужбі та Держспецзв’язку права здійснювати технічний огляд та відомчу реєстрацію належних їм транспортних засобів на існуючій організаційній та матеріально-технічній базі, забезпечить значну економію бюджетних коштів та виключить необхідність збільшення видатків з державного бюджету для оплати послуг стороннім підприємствам, установам та організаціям за проведення вищевказаних заходів. Народний депутат України С.В.Василенко
Категория: Пресс-центр | Добавил: Sergeyev (11.06.2012)
Просмотров: 729 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Вход
Поиск
Реклама
Погода
Курс валют
Украинских гривен Украинских гривен
ЕВРО(EUR)//-//
Курс Российского Рубля Информер(RUB)//-//
Доллар США(USD)//-//
Статистика
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Copyright Ситуация © 2024
Сайт управляется системой uCoz